Η μεγάλη ανατίμηση του δολαρίου τρώει τα έσοδα των αμερικανικών επιχειρήσεων.
Η Procter & Gamble ανακοίνωσε χθες ότι τσ δευτερο τρίμηνο χρήσης, που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 8,5% στα 16,92 δια από 18,5 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Παρ’ όλα αυτά κατάφερε χάρη σε περικοπές κόστους να αυξήσει τα καθαρά κέρδη της στα 3,21 από 2,37 δισ. δολάρια.
Το ίδιο διάστημα ακόμη ένας μεγάλος όμιλος καταναλωτικών αγαθών, η Johnson & Johnson, είδε τα έσσ δά του να μειώνονται 2,4% στα 17,8 δισ. από 18,25 δισ. δολάρια, γεγονός που απέδωσε στο ισχυρό δολάριο. Παρ’ όλα αυτά είδε τα κέρδη του να σκαρφαλώνουν στα 3,22 δια από 2,52 δια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα.

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ  27/01/2016