Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie κατέκτησε δύο βραβεία στο πλαίσιο των Αριστείων Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2014 2015 , έναν θεσμό επιβράβευσης καινοτόμων ιδεών και αποτελεσματικών ενεργειών στον χώρο του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ και της Ιατρικής Ενημέρωσης. Η πρωτοποριακή ενέργεια Fashion Uncovered κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης Ευαισθητοποίησης Κοινού . Η ενημερωτική ενέργεια παρότρυνε το κοινό να κατανοήσει την πραγματικότητα, που βιώνουν οι ασθενείς με χρόνια ψωρίαση και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις για τη νόσο. Η καμπάνια Destination You , ένα ολιστικό πρόγραμμα ενεργειών της AbbVie, που θέτει στο επίκεντρο τον ασθενή με ρευματολογικά νοσήματα κέρδισε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Καλύτερη Καμπάνια Franchise Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος . Στόχος της καμπάνιας η έγκαιρη διάγνωση, η βέλτιστη επικοινωνία γιατρού ασθενούς και η ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων για τη συναισθηματική και ψυχολογική επίπτωση αυτών των νοσημάτων στους ίδιους και τον περίγυρο τους.
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ_BIG FISH 01/03/2016